tirsdag den 24. september 2013

Moodboard

Overspringshandlingerne står i kø hos mig i de her dage. Jeg har kun 3 dage tilbage inden min jakke skal afleveres på designstudiet, men undskyldningerne er der stadig nok af. Hvis jeg nu liiiige laver det moodboard så kan jeg skabe mig et overblik over opgaven eller!!!

Det er meningen at min nye opslagstavle/moodboard er tiltænkt et arbejdsredskab, som en form for overblik. Her skal hænges nye idéer op, inspirationsbilleder, materialeprøver osv. Jeg har arbejdsplads i stuen, så det er vigtigt med en indretning der ikke ser rodet ud, og det er moodboardet helt perfekt til. 

Materialer: 

# Sponplade skåret på mål i Silvan 85 x 120 cm
# Karryfarvet møbelstof fra Stof og Stil. Det samme som jeg brugte til min pude, som du kan se lige her 
# 4 lange skruer + 4 spændeskiver
#Derudover skal der bruges en hæftepistol og selvfølgelig en boremaskine. 





Endnu et indretningsprojekt er krydset af på listen, og jeg kan med lidt juhuu-følelse, vende tilbage til det der foer, der ikke konstruere sig selv!

6 kommentarer:

  1. Kender godt de overspringshandlinger. Er sikker på jakken bliver god :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille. Ja overspringshandlinger er nemme at ty til, og for det meste en del sjovere :)

      Slet
  2. Vil spændt holde øje med opfølgning på dette indlæg. Får vi et glimt af jakken når den er færdig?!
    Hilsen Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør I helt sikkert. Måske du kan spotte hætten ude til højre. Det færdige resultat forventer jeg først at stå med fredag kl. 12 lige til aflevering :)

      Slet
  3. Pøj-pøj :-) Nogle gange arbejdes der bare bedst under stort tidspres... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Ja det må jeg håbe. Endnu et barn er nede med sygdom, så presset er eskaleret!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...