søndag den 1. september 2013

Økotex bomuldsjersey

Jeg lukker nu op for, at du kan bestille Bybørns super lækre metervarer. 

Økotex bomuldsjersey
92% bomuld, 8 % lycra

Kvaliteten er helt i top, farverne holder pænt efter mange vaske, og stoffet fnuller på ingen måde. 
Jeg vasker på almindelige 40 grader med vrangen ud. Jeg har tilbagevendende kunder der tørre Bybørn styles i tumbler. Dette anbefaler jeg dog ikke, men kunderne fortæller, at det kan det sagtens holde til uden at forandre sig.

Økotex 100 standard står for, at metervaren er fri fra alle skadelige kemikalier i fremstillingsprocessen, og så er det da utroligt, at man kan få så rent et produkt, at sy lækre ting til børnene i.


Som et åbningstilbud kan du de næste 3 dage bestille metervaren og få fragten gratis.

Tilbuddet gælder for varer bestilt til og med tirsdag d. 3. september.

Klik ind i shoppen









3 kommentarer:

  1. Det ser ud Simon jeg ikke har adgang til shoppen når jeg trykker på linket? Hvad mon der er galt?

    SvarSlet
  2. ...jeg trykkene på din fane i toppen og så kom jeg ind den vej! Undskyld :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt se linket ikke virker, det må jeg lige få rettet. Godt du fandt ud af at bestille alligevel :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...