tirsdag den 10. september 2013

En smuk forvandling


Som I ved så har vi haft store problemer med at finde den drengefrisure der passer til Noah Emil. Både hans ansigt, men ikke mindst hans personlighed samt min stil. Jeg er ikke til korthårede drenge, som i helt kort, men Noah Emils hår artede sig bare ikke til en lang hippie frisure, så der skulle en forandring til. 

Og hold nu op, hvor er jeg glad for, at jeg valgte at tage ham til en professionel frisør. Jeg synes han ser intet mindre end brand godt ud. Det er sejt, kan stritte med voks i, men det har samtidig længde på toppen og i nakken, så vi kan lege med forskellige frisure. Fra nu af holder jeg mig langt væk fra saksen, og lader frisøren gøre arbejdet hver gang. 



2 kommentarer:

  1. Jeg har også måttet sande at den langhåret frisure ikke dur til min søn! Så han får det også ordnet ved frisøren, det bliver godt nok kortere og kortere bagtil men med længde for oven! Det passer bare så meget bedre til ham!
    Super fin frisure din søn har fået, det passer virkelig godt til hans ansigt.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot til ham!
    Min datters hår er heldigvis lidt nemmere, der skal spidserne bare tages i ny og næ..
    Spændende hvor længe det bliver ved med at være ok, at det er mor der fører saksen - hun er 8..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...