tirsdag den 7. august 2012

Bornholm bornholm bornholm

du min dejligste ferieø.... 

Vores sommer har vi afsluttet på vores ynglingsø - Bornholm.Vi er så priviligerede at min familie har købt et meget fint, nærmest antikt sommerhus, derovre for nogle år siden. Så vi kommer der hver sommer. Børnene elsker stedet, haven, bålpladsen, klipperne de kan kravle i, værkstedet hvor Noah Emil kan udfolde sig og ikke mindst stranden som ligger lige op til huset. Det er vores fristed hvor vi kobler helt fra og glemmer alt om livet på 4. sal i Århus. 




Vores skønne vingård i Sandvig. Huset hedder sådan, da der vokser den smukkeste vin op af hele den ene side (som jeg glemte at få et billede af)Mange tror det er et museum, og flere turister kommer også ind og får en rundvisning :)

Egne krydderurter i haven

Jeg fik lov at bo i værelset med tilhørende lille the-køkken. Køkkenet er lyseblåt og sammen med en masse Madam Blue, de ternede lyseblå gardiner synes jeg det er helt fantastisk og hyggeligt.

Udgang til haven,en kæmpe nydelse når man er vant til at bo oppe under taget.
Wiew over Sandvig. Denne skønne sommeraften sad vi i klipperne og lavede snobrød, pandekager og skumfiduser på bål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...