mandag den 23. juli 2012

Min jagt efter loppefund

Indtil videre må det siges at min jagt efter loppefund rundt i Danmark ikke er gået helt så godt. Til min store ærgelse nåede vi frem til Blokhus i samme sekund som dagens loppemarked blev pakket sammen. Der er åbentbart KÆMPE loppemarked gennem hele byen i Hune og Blokhus hver søndag i sommerperioden. Men med en campingvogn bagpå, og sultne børn der havde siddet i bilen i 3 timer var det ikke praktisk hvis jeg "lige" skulle tjekke boderne ud "hurtigt" inden vi kørte videre, så jeg kiggede langt efter de mange borde, da vi i stedet drejede fra for at køre de sidste 2 Km ud til Blokhus Klit. Men I kan tro jeg ærgede mig hele ugen, var vi dog bare kommet afsted til planlagt tid, så havde jeg nået det.Så det er klart en opfordring til Jer derude hvis I kommer på de kanter. Det var vidst fra 10-14 hver søndag her i sommeren. 


Da skuffelsen havde lagt sig (efter 3 dage) kørte jeg på jagt efter genbrugsbutikker.  Jeg fandt én i Blokhus. "Mosters genbrug" Det var ikke fordi jeg fandt det vilde der fristede, kun en amagerhylde der kunne blive fin i en pangfarve, og lidt gamle indretningsblade, men hun var ret dyr så jeg lod tingene stå. Hun havde nogle fine barbiedukker fra 70-80´erne vil jeg gætte på til 50 kr. Jeg fortryder stadig jeg ikke købte 2 af dem med hjem, og overvejer stadig om jeg skal ringe efter dem. 


Så ikke meget succes indtil videre, men på torsdag drager jeg mod Bornholm, og så går jagten for alvor ind efter de ting jeg altid har manglet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...