tirsdag den 10. juli 2012

Præsentation

Velkommen til mit børneunivers - mit "Bybørn". Bybørn er retrostoffer, 80´er tendenser og landsbyidyl rykket ind til byen. Bybørn er inspireret af min barndom, stoffer, snit, mønstre gengivet i nye udgaver.

Her kommer jeg, med en blog fyldt med inspiration, kreative idéer og lækre ting i shoppen, et nyt mærke indenfor børnetøj - Bybørn - et unikum mærke med mange lækre detaljer fra min barndommens gade. 

Jeg hedder Tine, er 30 år, mor til 2 skønne drenge (Noah Emil 8 år, og Storm 1 år) og bosat i Århus med min kæreste Michael. Jeg har en baggrund fra TEKO som Beklædningshåndværker med speciale i konstruktion. Jeg læser til dagligt til Fashion Designer og arbejder sideløbende i en stofbutik i midtbyen.

Jeg er fan af et grønt koncept, jeg brænder for dansk produktion og laver selv alt fra design - til konstruktion- til produktion. Jeg går ind for økologi og prøver så vidt muligt at bruge øko-tex varer. Jeg kan ihvertfald garantere at giftstoffer og andet skidt ikke findes i mit tøj.

Shoppen:

I shoppen finder du mærket Bybørn. Bybørn skal inspirerer til leg og fantasi. Bybørn er bevægelsesfrihed, glæde og et frisk pust i skønne farver og genkendelige mønstre. Bybørn er det du har glemt, men som du pludselig husker bedst.  

Yderligere finder du lækre ting til Jer mødre. Accessories, gaveidéer og andre fede ting.


Jeg håber I finder min blog og mit nye mærke spændende og inspirerende til Jeres små poder og ser frem til en masse respons negativt som positivt.

De bedste hilsner

Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...