fredag den 17. august 2012

Retro vendespil og billedlotteri

I skal lige se disse skønne spil fra 70´erne. Jeg fik dem med i mine indkøb hos So ein Ding. Det er egentlig ikke noget hun har normalt, men hun var også faldet for dem og ville gerne sælge dem til mig.


Huskespil med skønne motiver fra 70´erne - spillet er til salg i shoppen.


Dette billedlotteri har de fineste billeder, og jeg blev straks inspireret til at lege lidt med de forskellige kort. Så de er nu kommet i ramme og klar til at pynte når Storm får sit lille "byværelse" i en krog i soveværelset. Et projekt der står ret højt på min to-do-liste.


Hvis du også er faldet for billederne så vil jeg da gerne sælge nogen af dem fra. Der er vidst dyr nok til mange børn i sådan et spil.
Send mig en mail, så aftaler vi en pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...