onsdag den 15. august 2012

Høj på stoffer...

... efter inspirationstur!

Nu er vi omsider landet derhjemme efter en lang skøn sommer rundt i Danmark. Jeg har stort set ikke været alene hele ferien, så den anden dag gik jeg en tur i Århus for at fordøje alle indtrykkene og finde inspiration til at komme rigtigt i gang med Bybørn. Indtil videre har min blog mest handlet om at I skulle lære os lidt at kende, men nu ser det ud til at Bybørn er ved at tage form -

For hold da helt op den inspirationstur endte godt nok for vildt!

To timer tidligere gik jeg forvirret rundt i diverse hobby- og antikbutikker, men alt hvad jeg fandt var for nutidigt og tutte-nuttet. Det eneste jeg havde i poserne var disse skønne babushka dyr til Storm.



Se næste indlæg om mit vintagekøb










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...