torsdag den 16. maj 2013

Store forandringer

Der sker store forandringer i vores liv lige nu. Vi er rykket fra en klemt lejlighed i Vestergade, til et roligt boligkvarter med mere plads, federe rum til indretning og tættere på børnenes institutioner. Vi overtog lejligheden d. 1. maj, og rykkede ind i en totalt renoveret lejlighed blot 10 dage senere. Weekenden stod på flytning og de sidste 3 dage, har jeg købt ind, pakket ud, smidt ud, og ja generelt prøvet at skabe sig en base igen. 

Børnene overlever på deres helt egen måde.









Men om kort tid har de et super lækkert fælles  børneværelse, som gerne skulle inspirere til leg og samvær på tværs af den store aldersforskel. 

Der er allerede sket meget siden disse billeder blev taget, men jeg smiler når jeg ser de "stakkels" unger spise på gulvet, så de skulle lige med.

Sofaen blev bestilt ved Bolia i tirsdags. Sofaen bliver afbestilt ved Bolia idag, og købt igen om 14 dage, hvor de får den der passer helt perfekt ind. Så vi må bruge gulvet lidt endnu, men så får vi også drømmesofaen som bliver en ret central del af stuen, og samlingspunktet for familien.

Lejligheden rummer et hav af muligheder i forhold til indretning, så bloggen vil i den næste tid handle meget om indretning, fede lopper, og lækkert design.


3 kommentarer:

  1. Hvor fedt for jer, Tine! Glæder mig til at følge med i indretningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så skønt at kan indrette et nyt bedre hjem, men jeg vil nu gerne have dine fine ting på væggen.

      Slet
    2. Haha, Tine, du smigrer - jaja, jeg er godt nok i en form for papirskrise, men når den er ovre ser jeg lige på "køen" og prikker til de interesserede ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...