onsdag den 22. maj 2013

Nyt liv - linoliums mode

Mens jeg knokler på det sidste af min hovedopgave som skal afleveres fredag, har vi håndværkere i lejligheden, så vi kan komme på plads hurtigst muligt. Ikke at jeg ville kunne lægge et linoliums gulv selv hvis jeg havde tid, men så er det jo fedt, at der er nogen der er eksperter i det. Vores nye køkken er i meget mørkt træ, så da jeg så lejligheden første gang, var det noget af det første jeg sagde. Vi skal have helt lyst gulv på. Jeg begyndte at søge på mode inden for gulve, og svaret var ens ligegyldigt hvor jeg søgte. Hos gulvforretninger, i boligblade, hos venner og bekendte. Der var kun et valg, klik linoliums plader. Da jeg stod og skulle vælge var der dog endnu et valg. Skulle det være lys grå, eller lys sand. Valget faldt på den lyse sand/beige, og hvor er jeg glad for den beslutning. Køkkenet er perfekt, jeg er simpelthen så tilfreds med resultatet.

Linoliumsplader er efter sigende nemme at lægge. De skal "blot" klikkes sammen. De fåes i pakker med 10 stk. Vi har givet ca. 2000,- for vores køkken.










Uret skal lige op at hænge, men ellers er køkkenet ved at være færdig 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Line. Jeg er sikker på det hjalp, og jeg er bare lettet for NU kan vi sy :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...