torsdag den 18. april 2013

SMUKSAK og lækkert design

Der er mange fordele ved at være en Smuksak. Ikke blot er man en del af et skønt, inspirerende og kreativt fællesskab, men man er også tæt på nye tendenser, i et væld af skønne produkter.


  Jeg elsker designs man ikke lige ser alle steder, og det må man sige Smuksak har. Et 
slaraffenland af skønne unika designs, som i den grad stimulere mit købergen. Når de andre kommer med nye varer, har jeg en tendens til at finde dankortet frem med det samme. Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud, om at produktet kan være udsolgt inden jeg får det med hjem. I morgen kommer der børnepenge. Jeg har op til flere ting fra butikken jeg må eje, så mon ikke dankortet skal findes frem igen lørdag, når jeg har vagten. 

Mine erobringer indtil videre:


Mig og Maya hæklede kager 199,-

Oh Deer ørestikker 49,-
Oh Deer fingerring 35,-

Base 212 korkpung 129,-

Oh Deer halskæde 79,-

Kreariet ørestikker 50,-

Pescno Ipad-taske 399,-

XoEinDing bluse 199,-



Fremtidige ønsker

Pescno lysestager 49,- 59,- og 69,-

Oh Deer ørestikker i pastelfarver 49,-

Strikvest til Storm

Pusletræ fra Kerstin Seip som er så ny en varer, at jeg ikke har billeder af den endnu. Det kommer når jeg har købt det.

Og sikkert meget meget mere

3 kommentarer:

  1. Du har så fuldstændig ret. Der er bare så mange fristelser nede i jeres butik. Det er skisme svært ikke at forelske sig i alle de skønne ting og sager :-)

    SvarSlet
  2. Uh ha da ja der er mange fristelser i jeres butik. Jeg fortrød allerede at jeg ikke købte den fine sky-bluse af dit design. Og de fine lysestager du viser her, de må næsten have været udsolgt - ellers havde jeg for travlt med at kigge på alt muligt andet :) Bestemt ikke sidste gang Bertram og jeg kommer forbi smuksak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise. Dejligt du kunne lide vores butik. Mine skybluser kan bestilles på mail. Jeg kan sende i morgen, hvis du er interesseret :) Kh Tine

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...