fredag den 30. november 2012

En KÆMPE TAK

Så fik vi åbnet vores skønne butik Smuksak. Det var en stor dag, der blev fejret med vin, mange besøgende og gaver i flæng. Så det er vidst på sin plads, at jeg sender en personlig tak til dem der har støttet mig inden, under og efter butikkens opstart.

Først og fremmest en kæmpe tak til alle Smuksakkerne for, at være med til at fører drømmen om, at starte selvstændig, ud i livet. Uden Jer stod jeg slet ikke hvor jeg gør nu. Og hvor er jeg stolt af det, vi har udrettet i fælleskab. 

En stor tak til min sponsor Grethe der hjalp mig i opstarten, min revisor Laura der holder styr på mine regnskaber, mine piger på systuen Stephanie og Felicia. Min fantastiske familie der har støttet og fuldt mig gennem hele forløbet, og mine dejlige veninder jeg ved der er der, og som dukker op når de ved det gælder.
Og så en særlig tak til Michael der har hjulpet, trøstet og lyttet i en, til tider stressende og hård periode. 

Til sidst en KÆMPE tak for blomster, vin, chokolade, penge, øreringe, Smuksak-kuglepen, lanterner og hylder til butikken. 






Kortet fra tøserne, der som altid varmer helt utolig meget:

Kære Tine
Først og fremmest mange gange tillykke med etableringen af Bybørn og opstarten af den nye butik.
Dernæst skal du vide at vi, dine tøser, synes du er sååååå sej. Du har turde springe ud med begge ben og satse 100% på dig selv og dit ENORME TALENT.
Du har i mange år leget med tanken om at starte dit eget mærke og har konstant udarbejdet en masse flotte designopgaver, som kun har bekræftet os i det, vi allerede vidste.......... nemlig, at Tine pingvin - du er SKIDE DYGTIG.
Bybørn har for det meste været et fantastisk projekt, men der har været en del stress forbundet hermed - derfor skal du altså huske, at vi ALTID er der. Om det så er økonomi, rengøring eller hjælp med drengene eller spisning, tøsehygge og rødvin :)
Du skal bare vide, at vi er ubeskrivelig stolte af dig og elsker dig overalt på jorden. Vi glæder os meget til at følge udviklingen i Bybørn og butikken - og skal nok være med til at sprede budskabet.
Kæmpe knus og kram fra sine piger
Helle, Anja, Nina, Dea og Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...