søndag den 30. september 2012

Vattæppe til salg

Vi rydder op og gør plads. Derfor vil der de kommende dage komme lidt ting til salg på bloggen. Bybørn produktionen fylder meget, og med min efterhånden store samling vattæpper må jeg vidst sande at jeg må skille mig af med et enkelt eller to. Valget er faldet på de to sidstindkøbte, snøft, som jeg håber nogle andre vil blive glade for ude i blogland.

se blogindlæg om mine Ingerslev køb her






Blåt tæppe med røde blomster og små hjerter 
300 ,-

Gå til shoppen



Blomstret tæppe i et skønt varmt farvespil
300,-

Gå til shoppen

1 kommentar:

  1. Har lige været en tur rundt på din skønne blog og kigge. Dejligt sted.
    Tak fordi du vil være med i min give away. Det glæder mig.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...