tirsdag den 18. september 2012

Mit kreative barn

Ja det er ikke for meget jeg får produceret til bloggen for tiden. Det skyldes simpelthen travlhed alle steder. På studiet er jeg i øjeblikket i gang med at lave en skitsebog + salgsmappe med design udfra Edith og Ella,(et retroinspireret mærke) Jeg har arbejdet udfra temaet kolonihave - det skal I nok få at se så snart jeg er lidt længere i processen. Jeg har taget ekstra vagter i stofbutikken for at finansere det, jeg i øjeblikket bruger allermest tid på - nemlig vores nye Butik SMUKSAK og min vinterkollektion fra BYBØRN.

Jeg vil jævnligt opdatere Jer, når jeg får sat gang i produktionen med lidt smagsprøver på, hvad Bybørn egentlig er. Mine mærker til tøjet er tegnet, og er snart på vej i trykken. Den røde tråd i kollektionen er fundet, så nu skal jeg bare i gang. I gang med at konstruere og producere, og nej hvor jeg glæder mig til at se mine tegninger blive en realitet.

Men først står den på butiksmøde i aften så indtil videre må I "nøjes" med min søns kreative verden. Men det er nu heller ikke så lidt endda. Jeg må indrømme at jeg er dybt imponeret over hvor idérig, og legende han er i sine kreative processer. Det starter som regel med én idé, men som han arbejder med det, og fordyber sig, så vælter det frem med sjove fine dimsedutter og opfindelser.
Her er et udpluk af de seneste - Måske det kan inspirere dig til hvad du vil kunne lave med dit barn, uden særlig mange remedier. 


Ispindehus - Malet og pyntet med alverden knapper, pap, og den bløde gummi som han bruger til ALT. Såsom taget som er beklædt med denne skumpap fra Panduro Hobby.


Køleskabsmagnet: Ligeledes lavet af skumpappet, limet direkte fast på en magnet. Jeg synes simpelthen de er så fine, så jeg har bestilt nogle flere i samme stil.



Hårspænder, som jeg har fået, pyntet med forskellige knapper, bånd, og blomster i filt. Som I sikkert kan se på alle Noah Emils kreationer, så er han stor forbruger af sin limpistol. Men jeg giver ham lov til det. Han har respekt for den, og ved godt hvordan han skal passe på, men denne udvikling af et måske kommende talent, er jeg simpelthen nød til at støtte. Så tør du lade dit barn eksperimentere med varm lim, så invester i sådan en, den er guld værd :)





2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende med alle de projekter du har i ærmet for tiden...

    Og hvor er din søn dog kreativ og dygtig - skønt at se børn udfolde sine evner, og fedt du lader ham bruge redskaberne det kræver, han ser ud til at have helt styr på det - STOR ros til ham :-)

    SvarSlet
  2. Tak tak, ja han har nogle skønne og sjove idéer. Måske han lige skal lære med tiden at mindre lim også kan gøre det, så man ikke kan se limen, men det må komme med alderen :) Ihvertfald er julegaveproduktionen i fuld gang her MED LIM!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...