søndag den 2. september 2012

Ingerslev marked set fra morens øjne

Idag stod den på marked. Nok mest et ønske fra morens side, men da faren har fået skrabet den grimme influenza til sig, måtte de stakkels bybørn med moren på jagt efter loppeguld. Dette er hvad vi fik med os hjem.





Vattæpper - Jeg kunne virkelig ikke bestemme mig på stedet så kom til at tage begge med hjem. Det ene skal vi selv have, det andet kommer til salg i shoppen. 



Skønne gamle billeder til børneværelset. Der er flere af de to til venstre, så de resterende kommer i shoppen. Den med værktøjet skal Storm selv have. 


Jørgen Clevin bog - den fik Noah Emil, han har allerede ligget på de nye tæpper og læst bogen. 


Dagens bedste fund - Lotuskande fra Cathrineholm. Hvor føler jeg mig bare heldig og i SÅ fin en stand.


Flere billeder, håber der kan blive plads til dem på Storms "værelse" ellers må de gemmes til engang når...
Der er to af hver så det ene sæt kommer i shoppen.


Det fine safari-puslespil vækker minder. Jeg havde det selv som barn, så det måtte med hjem til Storm.


Og Storm gik straks igang med at kigge på hans nye sager.


Ja rammerne kan bruges på mange måder - måske han lige er en smule for lille til det endnu.

3 kommentarer:

  1. Skønne fund Tine, hører altså meget godt om det marked, hvordan er priserne tænker jeg??
    Skulle man starte bilen op og prøve det af én gang for alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og er der noget bestemt du tænkte på så skriv endelig så skal jeg fortælle dig hvad jeg gav for det :)

      Slet
  2. Det skal du helt sikkert - man kan sagtens finde noget guld for ingen penge - Men det er klart at går man efter Lotus og lign. så ved de godt hvad de skal tage for det. Der er vidst en kræmmerdag tilbage i denne sæson så start du bilen op der ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...