tirsdag den 30. juli 2013

Min Bornholmer biks

Som tidligere nævnt havde jeg mit "Bybørn" med på ferie i år, og det skulle vise sig at være en kæmpe succes. For enden af vores have byggede jeg en lille butik op på haveborde, havelåge og stendige. Meget alternativt, men super hyggeligt. Sommerhuset i Sandvig ligger lige ned til stranden, og strandkiosken, så der var rigtig mange besøgende. Det var rigtig hyggeligt at møde sine kunder på den måde, og jeg håber at mange af Jer har været forbi her på bloggen.

Det var sjovt at få samlet alle mine varer, der til dagligt mænger sig blandt andre skønne designervarer, i butik Smuksak i Århus.
Bybørn blev i den grad defineret i min havebutik, og jeg har taget alt den flotte ros med hjem til Århus, og efterårs kollektionen.

Mine varer er blevet på Bornholm, hvor min mor i denne uge passer butikken. Jeg sidder klar på mailen til Jer der ikke nåede at få den ønskede style i bestemte str. Så kan de bestilles lige her: 

byboern@hotmail.com

(kløverbluser er der kun de få tilbage i blogshoppen af,
 og der kan ikke produceres flere)



Storm var så sød at færdiggøre det butiksskilt, som Noah Emil have bygget til mig










2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt og hyggeligt ud. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig dejligt ud - skønt med de farverige stoffer i alt det grønne :-)
    Kh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...