fredag den 12. juli 2013

Hip hip hurra!

På den smukkeste solskinsdag igår fyldte jeg 31 år. Dagen var fyldt med en masse hygge og dejlige stunder, trods vi dog ikke havde for godt tid til det, midt i feriepakning og varerproduktion til feriesalg. Men børnene, især Noah Emil, går meget op i at man skal have den bedste dag, så det må jeg sige jeg fik. Lækker brunch med drengene, shopping, eftermiddagskaffe i haven, og besøg af gode veninder og lidt familie. 

Ønskerne stod på penge til indretning og nye løbesko. Skoene blev købt igår, så nu er vi helt klar til ferien hvor Emil og jeg skal starte løbetræning sammen.












 Dette er intet mindre end kortet fra mine børn. Emil har lavet det i SFO. Og jeg synes den er intet mindre end SKØN. 
Emil siger: " det startede med at jeg skrev et kort, så satte jeg en and på i en sø, og så kunne jeg lige så godt fortsætte". Katten bag busken er lavet af perler. På busken sidder der bær (perler) På træet er der udstanset blade, alt andet i pap. Andens fodspor er tegnet på. Jeg elsker hans evne til at mix´se forskelige materialer, og så er han vild med ispinde. Er den ikke genial? 



1 kommentar:

  1. Stort tillykke med de 31, og hvor er det et sødt kort, det må være enhver moders drøm at få sådan et af sin dejlige søn.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...