tirsdag den 15. januar 2013

Stilhed!

Der er noget stille fra mig på bloggen for tiden. Det skyldes evig sygdom og eksamensstress på designstudiet. Men jeg kan ikke lade vær med lige, at vise Jer mit ny-indkøbte stof i form af en genbrugskjole, som Line og jeg købte igår i Genbrugsbutikken "Dengang" som ligger i Graven 24, 8000 Århus C. De havde iøvrigt rigtig meget fedt tøj, så er du til retrotøj, så tag et smut der forbi.





Jeg skal inden tirsdag designe en masse kjoler udfra billeder af et kaffebord. Konstruere og sy en kjole, tage billeder af en model i den. Lave fotocollager, og sætte det hele op i et salgsmateriale. Samtidig med, at jeg skal skaffe mig en praktikplads, være mor, søge bolig, afholde momsdag med Smuksakkerne samt et smut forbi sygehuset med Storm, der skal ind til forundersøgelse inden den
frygtelige operation, jeg tidligere har fortalt Jer om.

Puha - et ugeprogram, men jeg glæder mig som en sindsyg til, at sy dette mega seje stof om, til en 60´er kjole med inspiration fra "farmors kaffebord". Er sikker på den kommer til at klæde Line rigtig godt, som har lovet mig, at agere fotomodel i løbet af ugen. Og hvis I er heldige, mon så ikke resultatet kommer her på bloggen.





4 kommentarer:

  1. Den opgave ville jeg have elsket at få. Leger allerede i tankerne- håber da du viser resultatet frem:-) Og lyder som en dejlig tur, i har haft dig og Line. knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi.

      Jeg har også selv lavet problemformuleringen så elsker også opgaven, men kan ikke rigtigt komme i gang. Billederne skal nok komme på bloggen, jeg skal bare lige have Lines tilladelse :)

      Kh Tine

      Slet
  2. Puha Tine, husk at trække vejret :)
    Glæder mig til at se resultatet af dine anstrengelser

    SvarSlet
  3. Uha - den kjole glæder jeg mig til at se :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...