mandag den 17. december 2012

Juletilbud

Idag fik jeg taget hul på julegaveindkøbene. Puha, dankortet er allerede rødglødende, men jeg skal til at have styr på det, for på onsdag og torsdag har jeg vagt i Smuksak, og så er julen jo ved at være tæt på.

Som jeg har lovet en del kunder, så vil jeg køre tilbud på en Bybørn bluse og buks, for en samlet pris, her op til jul. Og så er det jo nærliggende at gøre det, de dage jeg selv er i butikken.

Så onsdag/ torsdag d. 19./ 20. dec kan du købe

1 stk Bybørn-bluse
 + 1 stk. Bybørnbuks for 299,-

Håber at se en masse i butikken











1 kommentar:

  1. Mit dankort brænder også....!! Men sådan er det vist hver evig eneste december måned :) Glæder mig som et lille barn til at se hvad alle siger til det jeg har købt til dem :)
    Glæder mig meget til Smuksak´s webshop åbner så vi der bor i udkantsDK også kan handle hos Jer.
    God jul
    kh Libbie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...