fredag den 23. maj 2014

Århus Panorama

Bloggen har i denne uge været igennem en større forvandling. Dette skyldes at jeg for et par måneder siden blev kontaktet, af et Århusbaseret magasin "Panorama", der havde et nyt tiltag på tegneblokken. Nemlig en website, hvor man kan læse vidt og bredt om alt hvad der sker i Århus, anmeldelser og personlige historier, skrevet af folk der bor i Århus. 15 bloggere med hver deres område, blev headhuntet som skribenter, jeg for at dække "børneliv" i Århus.

Dette har givet mig lysten til igen at blogge. Jeg er naturligvis lidt stolt over at være blevet udvalgt, og glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at fortælle min historie. Idéen er, at I kan følge mine to Bybørn Emil på 10 år og Storm på 3 år, rundt i Århus, og forhåbentlig lade Jer inspirere til en masse børnevenlige aktiviteter, nye ideer eller blot læse om de to Bybørn der vokser op i byen.



Det fysiske magasin ligger rundt omkring på de forskellige caféer i Århus, spisesteder, tøjbutikker, frisører, bagere, universitet, rutebilstationen, ved indgangen til Brunns galleri, i Illums bolighus og på bibliotekerne. Online magasinet går i luften slut lige om lidt (slut Maj).

Link: AarhusPanorama




6 kommentarer:

  1. Ihhh det lyder spændende. Vil glæde mig til at følge dig igen på den nye måde med dine børn.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor spændende :-) Altid dejligt med byen-i-børnehøjde, især når man kommer som "turist" til byen. Glæder mig til at læse mere

    SvarSlet
  3. Hvor spændende... Det glæder jeg mig til at læse (og så er jeg da vist også nødt til at tage ungerne med på tur til Aarhus)

    SvarSlet
  4. Tillykke med at du er blevet udvalgt! Glæder mig til at læse magasinet - det ser spændende ud.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Tusind tak allesammen. Dejligt at høre at I vil følge med :)

    SvarSlet
  6. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...